Over mij


Mijn naam is Anita Driessen. Na het afronden van mijn MEAO-opleiding heb ik verschillende administratieve functies vervuld. Ik heb mijn opleiding verder uitgebreid met een startersdiploma, een managementopleiding en een basisopleiding in belastingkunde. De afgelopen 19 jaar ben ik werkzaam geweest als salarisadministrateur. Naast mijn eigen bedrijf vervul ik deze functie drie dagen per week, waardoor ik mijn kennis op het gebied van belastingen en regelgeving altijd up-to-date kan houden.

Na persoonlijke ervaringen met diverse instanties en het opvangen van signalen in mijn omgeving dat veel mensen, vooral particulieren met hun thuisadministratie en kleine ondernemers (ZZP'ers), behoefte hebben aan hulp, ben ik in 2011 gestart met Anita Administratie Kantoor.

Ik wil me graag inzetten voor mensen die tijdelijk of permanent behoefte hebben aan administratieve begeleiding. Ik ga open het gesprek aan over de problemen die iemand ervaart, met behoud van respect voor hun specifieke situatie. Anderen omschrijven mij als een sociaal persoon met een luisterend oor, maar ook met een kritische aanpak en deskundigheid. Ik ben een prettige gesprekspartner en beschik over kwaliteiten als inzicht geven, dienstbaarheid, aanvullend zijn, oplossingsgericht denken en werken, en een luisterend oor bieden.

Uit mijn ervaring weet ik dat de stap om hulp te zoeken soms moeilijk kan zijn. Toch raad ik aan deze drempel te overwinnen, omdat het veel problemen, ontevredenheid en stress kan voorkomen.

Uiteraard ga ik vertrouwelijk om met alle verstrekte informatie, en deze wordt zorgvuldig voor u beschermd.