Mail 

Over mij

Mijn naam is Anita Driessen. Na mijn opleiding MEAO heb ik diverse administratieve banen gehad. Mijn studie heb ik uitgebreid met een startersdiploma, managementopleiding en elementaire belastingkunde. De laatste 8 jaren ben ik werkzaam als salarisadministrateur. Naast mijn bedrijf vervul ik deze functie voor twee dagen per week waardoor ik fiscaal en qua regelgeving altijd mijn kennis bij kan houden. Nadat wij privé ervaring hebben gekregen met allerlei instanties en de geluiden om me heen steeds duidelijker werden dat er meer mensen hulp nodig zijn, vooral bij particulieren voor de thuisadministratie en kleine ondernemers (ZZP), ben ik in 2011 gestart met Anita Administratie Kantoor.

Graag wil ik mij inzetten voor mensen die tijdelijk of permanent administratieve begeleiding nodig hebben. De zaken die ik tegen kom bij iemand maak ik bespreekbaar, waarbij ik uw situatie niet uit het oog verlies. Anderen beschrijven mij als een sociaal persoon met een luisterend oor maar wel met een kritische aanpak en deskundigheid. Een prettige gesprekspartner. Inzicht geven, dienstbaar opstellen, aanvullend zijn, oplossingsgericht denken en werken en een luisterend oor bieden zijn een aantal van mijn kwaliteiten.

Uit ervaring weet ik dat het zoeken van hulp een hoge drempel kan zijn. Toch is het aan te raden deze drempel over te gaan. Het voorkomt een hoop narigheid, ontevredenheid en spanning.

Uiteraard ga ik vertrouwelijk met alle informatie om en is deze gewaarborgd voor u.